Свежие комментарии

    postheadericon Олімпійський урок «Олімпійці серед нас» 2 клас

    Основна мета уроку: поширення ідей олімпізму; популяризація олімпійського руху; формування зацікавленості учнів до занять фізичними вправами та стійкого інтересу до олімпійського спорту – провідника миру, духовності, єдності.

    Завдання уроку:

    А) навчальні: 1) розвивати творчі здібності учнів у конкурсі малюнків; 2) розвивати швидкість, спритність, стрибучість; 3) удосконалювати низький старт і стартовий розбіг, стрибок у довжину з місця та метання малого м’ячка з розбігу на дальність;

    Б) пізнавальні: ознайомлювати учнів  із загальними відомостями про легенди започаткування Олімпійських ігор, значущість спорту як посла миру та олімпійську  символіку; 2) нагадати олімпійські види спорту; 3) визначити спортивні досягнення та олімпійських чемпіонів України;

    В) виховні: 1) формувати позитивне ставлення до навколишнього світу; 2) виховувати почуття дружби, взаємовиручки, колективізму, волі до перемоги, чесності і порядності; 3) сприяти залученню дітей до активних занять спортом удома, у школі та спортивному клубі.

    ХІД УРОКУ

    ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

     Я розповім вам історію виникнення Олімпійських ігор, а ви уважно послухаєте мою розповідь, а потім під час проведення олімпійської вікторини дасте відповіді на запитання.

     Більше ніж три тисячоліття минуло з часу дивовижного, могутнього розквіту Еллади – країни давніх греків, що подарували світові Олімпійські ігри.  У ті далекі часи земля Греції потерпала від варварських воєнних дій. Країна зітхнула з полегшенням, коли виникла ідея започаткувати Олімпійські ігри. Довгоочікуваний священний мир став реальністю. Він починався на грецькій землі з моменту, коли у всі країни вирушали, одягнені в святковий білий одяг оповісники. Вони розповідали жителям Еллади про припинення бойових дій, початок священного миру та запрошували всіх на святкування до міста Олімпії. Саме тут відбулося Олімпійське свято, що тривало 5 днів. Воно було надзвичайно популярним, кожен вільний громадянин Греції після напруженої підготовки намагався взяти в ньому участь. Ці святкування відбувалися раз на чотири роки.

     Спочатку учасники змагалися тільки у бігу на одній стадії ( дистанції близько 192 м). Із часом  програма змагань розширювалася, атлети змагалися в бігу на дистанції від 1 до 24  стадій, а також стрибках у довжину, метанні списа, диска, боротьбі, кулачних боях, перегонах на колісницях.

     Жінкам будо заборонено брати участь і спостерігати за Олімпійськими іграми.

     Переможців Ігор називали олімпіоніками, на їх честь поети складали оди, а музиканти виконували урочисті гімни. Коли переможець Олімпійських ігор повертався додому, то става національним героєм, усе населення міста виходило йому назустріч, вітало та засипало квітами. На переможців чекала безсмертна слава  не тільки у рідному місті, але й у всьому  давньогрецькому світі.

    Запитання:

    1)      У якій країні були започатковані Олімпійські ігри?

    А) У Єгипті;

    Б) У Греції;

    В) У фрінції;

    2)      Як довго тривали Олімпійські ігри у Давній Груції?

    А) Один місяць;

    Б) один рік;

    В) п’ять днів;

    3)      Якою була мінімальна дистанція бігу на Олімпійських іграх у Давній Греції?

    А) Один стадій;

    Б) два стадія;

    В) 500 м;

    4)      Хто мав право брати участь у давніх Олімпійських іграх?

    А) Усі охочі;

    Б) громадяни Греці;

    В) заможні греки;

    5)      Що є символом Олімпійських ігор?

    А) Олімпійський вогонь;

    Б) статуя Зевса;

    В) голуб миру;

    6)      Як називали переможців Олімпійських ігор?

    А) Олімпіоніками;

    Б) атлетами;

    В) спортсменами;

    7)      Як часто проводилися Олімпійські ігри у Давній Греції?

    А) Один раз на два роки;

    Б) щороку;

    В) один раз на чотири року;

    8)      Чим нагороджували переможців Олімпійських ігор у Давній Греції?

    А) Золотою медаллю;

    Б) золотою прикрасою;

    В) вінком із гілок оливи;

    9)      Чи мали право жінки брати учать у давніх олімпійських іграх?

    А) Так;

    Б) ні;

    В) так, але тільки після проведення змагань чоловіків;

    10)  Де проводилися Олімпійські ігри у Давній Греції?

    А) В Афінах;

    Б) у спарті;

    В) в олімпії.

    ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

    Під час 5-хвилинної перерви учні організовано під керівництвом учителя виходять на спортивний майданчик ( у спортивну форму учні переодяглися ще до початку олімпійського уроку).

    Олімпіада « Буду олімпійцем!»

    Складається з таких видів:

    —          Біг 30 м із низького старту (с);

    —          Стрибки у довжину з місця (см);

    —          Метання малого м’яча на дальність із розбігу (м);

    Окремо серед хлопців та дівчат визначаються переможці з бігу, стрибків і метання малого м’яча. Переможці нагороджуються грамотами та отримують відмінні оцінки.

    Після проведення змагань учні шикуються в одну шеренгу.

    Підбиваються загальні підсумки уроку. Учитель відмічає учнів, які виявили ерудицію та продемонстрували гарні спортивні результати.


    Комментарии запрещены.

    
    Ми в мережі
    Розклад уроків