Свежие комментарии

    Сентябрь 2015

    postheadericon Конкурс «Квітуча Луганщина»

    Конкурс «Квітуча Луганщина» — гарна  традиція в нашій школі. Багато учнів  принесли до школи вироби, зроблені власноруч, з природного матеріалу, Прочитать остальную часть записи »

    postheadericon Опис шкільного музею

    Музей – «чарівна машина часу». В ній, за кілька  десятка хвилин, відведені на урок чи позакласний захід, відвідувачі можуть здійснити подорож  в минулі десятиліття, побачити не тільки минуле і день сьогоднішній, а й зазирнути в майбутнє, порівняти події різних часів. в цій «книзі людства», зібрані предмети, документи, фото, які зберігають пам’ять минулого, передають її як естафету нашим нащадкам, підтримують нитку часів та поколінь. Її «сторінки» «читають» та «перечитують» відвідувачі  різного віку від першачка до випускника. Нашими гостями є дошкільнята і пенсіонери. Дотик до минулого залишає слід на все життя. Так за поточний  рік, на базі краєзнавчого музею Кам’янської ЗОШ І – ІІІ ступенів було проведено великий об’єм робіт. Значна увага була приділена визначній історичній даті – 70- річчю Великої Перемоги. Пошукова група, в рамках Всеукраїнської  історико — краєзнавчої акції «А ми тую славу збережемо», зібрала та упорядкувала унікальні архівні документи. Зокрема – краєзнавче дослідження за напрямком «Біографія Героя» висвітлили  у збірці «Василь Федорович Пульний» та невідомі факти діяльності молодіжної антифашистської організації «Інтернаціоналіст» села Кам’янки. Пошукова група  стала переможцем акції 2015 року. Прочитать остальную часть записи »

    postheadericon Герої Другої світової війни

     З 1982 року в Кам’янській  загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів  відкритий   музей. У шкільному музеї є матеріали про капітана Василя Федоровича  Пульного. Василь Федорович Пульний (1922-1944) —  учасник Великої Вітчизняної війни, командир роти автоматників 10-го стрілецького корпусу 51-ї армії 4-го Українського фронту (пізніше — 1-й Прибалтійський фронт), старший лейтенант, командир роти автоматників 79-ї танкової бригади, Герой Радянського Союзу (1945).

    У 1964 році збором матеріалів по Пульному В.Ф. займався керівник гуртка військових істориків Фролов Павло Максимович. Потім  зв’язок  із школою № 32  в м. Шахти, де навчався Пульний Василь встановила вчитель історії Кам’янської школи Бабенко Галина Федорівна. До пошуків залучила і учнів. Була створена пошукова група «Поиск». У різні роки школа по збору інформації вела переписку з Латвійською РСР, а також з середньою школою №32 мШахти Ростовської області . З Шахтами тривалий час підтримували зв’язок, а з Вільнюсом зв’язок втрачений, на наш  лист відповідь так і не прийшла.

    Прочитать остальную часть записи »

    postheadericon

                Проблема безпеки та якості життя є пріоритетним напрямком сьогодення. Вона є характерною для усіх без вийнятку країн світу .Найактуальнішими з них є проблема забруднення навколишнього середовища, неякісні продукти харчування,ліки тощо.Учні розуміють суть даної проблеми і зробили перші кроки в напрямку покращення якості життя. В школі пройшла виставка  малюнків «Я хочу жити в якісному світі» Переможцями стали Прочитать остальную часть записи »

    postheadericon Майбутні олімпійці

    З 7 по 11 вереня в школі пройшов тиждень фізичної культури і спорту. 07. 09 – Загальношкільна ранкова фізкультхвилинка.Провели : учні 11 класу: Білоус Свєта та Клига Валерія. Приймали:  участь учні 2 – 11 класів.  07.09 – 11.09  проходила тематична виставка «Ігри, що підкорили світ».Проводилися Олімпійські уроки в 5-11 класах на тему: «Спортивне і фізичне виховання – утвердження здорового способу життя та зміцнення миру», Прочитать остальную часть записи »

    postheadericon Аналіз підручника С. Д’ячкова та С. Литовченко «Всесвітня історія» 8 клас

    Аналіз підручника

    С. Д’ячкова

    та С. Литовченко

    «Всесвітня історія»  8 клас

    за результатами апробації

    1.1.        Зміст

    —         інформація чітко спрямована  на засвоєння та відтворення змісту;

    —         у вступі відмічено основні відмінності  Нового часу від епохи Середньовіччя;

    —         наявність до кожного розділу вступної інформації та ключового питання;

    —         чітко встановлено актуальність теми;

    —         достатньо фрагментів історичних джерел та довідкової інформації;

    —         об’єм параграфів несе тільки необхідну інформацію;

    —         зміст доступний до вікового цензу;

    —         в кожному розділі є порівняльна таблиця хронологічних подій, що відбувалися одночасно на Заході, сході та Україні;

    —         текст параграфів розбитий на пункти, під назвою яких  чітко усвідомлюються зміст;

    —         вкінці кожного пункту є логічні висновки;

    —         основні поняття та терміни виділені різним курсивом та кольором, що не залишається поза увагою учнів;

    —         паралельно надається цікава інформація, фрагменти історичних джерел, погляди відомих людей на різні події;

    —         інформація не переобтяжена;

    —         теми чітко виділені червоним кольором;

    —         нумерація сторінок добре помітна, що дає змогу учням швидко орієнтуватися  у підручнику;

    —         на кожній  лівій сторінці (вгорі) нагадується який параграф вивчають учні;

    —         учень в змозі самостійно опрацьовувати текст.

    Прочитать остальную часть записи »

    postheadericon День знань

    Наша школа в цьому році відзначає свій ювілей. 40 років шкільні і широке подвір’я наповнюється веселими дитячими голосами і радісним сміхом, 40 років тишу коридорів школи сколихує переливчастий дзіночок, 40 років вчителі нашої школи докладають максимум зусиль, аби їхні учні почувалися затишно і комфортно.

    Напередодні цього свята серед учнів школи був оголошений конкурс віршів, який згодом мав стати гімном школи. З цим  завданням справилася Прочитать остальную часть записи »

    
    Ми в мережі
    Розклад уроків